Slimme citymarketing: ‘De wereldberoemde Veense goudvis’

geplaatst in: Nieuws van Xandrius | 0

 

 

Xandrius heeft in opdracht van Gemeente Veenendaal van de onthulling verzorgd voor het ‘Goudvis monument’. De Goudvissen-gate creëerde begin 2017 met de actie van de goudvissen van Hans van Manen in no-time een enorme bekendheid over de hele wereld. En zo was: ‘’De dag dat de Veense goudvis wereldnieuws werd’’ geboren.

Promotie Veenendaal, waar Rineke (van Xandrius) toen werkzaam was, zette een ludieke actie uit en riep bewoners op om op creatieve wijze invulling te geven aan de Veense goudvis. En dat deed men massaal. Joey van Brakel won en van zijn inzending is nu een monument gemaakt. 8 augustus 2017 is het Goudvis monument geplaatst en officieel onthuld op de Brouwersgracht in Veenendaal.

Een mooi en eigentijds voorbeeld van citymarketing waarbij marketingbudgetten plaatsmaakten voor de kracht van free publicity en content creation.
Ook eens vrijblijvend sparren over mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan contact op via info@xandrius.nl.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *